Een aanmaning van ons ontvangen?

Wij helpen u graag bij het vinden van een oplossing voor de openstaande vordering.

Betaal direct

Betaal uw vordering eenvoudig via iDeal

Dossiernummer:
Bedrag

Betalen via overschrijving

U kunt de betaling natuurlijk ook overmaken op onze ontvangstenrekening. Maak het te betalen bedrag over naar NL33 INGB 0009 4878 69 t.n.v. Ontvangsten Bureau Incasso. Vermeld bij uw betaling altijd het dossiernummer.

Kunt u niet in één keer betalen?

Met onderstaand formulier kunt u eenvoudig een betaalregeling aanvragen.

U kunt ook een betaalregeling aanvragen door een e-mail naar ons te sturen of door telefonisch contact op te nemen.

U ontvangt per mail een bevestiging indien de regeling is goedgekeurd.

Niet eens met de vordering?

Via onderstaand formulier kunt u uw verweer kenbaar maken.

LET OP: Vul uw verweer altijd zo veel mogelijk aan met bewijsstukken.

Veelgestelde vragen

Dat is geen probleem. Wij snappen dat een openstaande vordering niet altijd in één keer afbetaald kan worden. In veel gevallen is het mogelijk om tot een betaalregeling te komen. 

Wij helpen u graag met een regeling op maat. Neem gerust even contact met ons op per e-mail of vul bovenstaand formulier in om een verzoek voor een betaalregeling in te dienen. 

Belt u ons liever? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Bel ons gerust op 085-3012916

Heeft u van ons bericht ontvangen en heeft u al betaald? Dat kan meerdere redenen hebben. 

Wellicht heeft uw betaling ons bericht gekruist of is er wat anders mis gegaan. Stuur ons gerust een bericht per e-mail met uw dossiernummer en een bewijs van betaling, dan zoeken wij het direct voor u uit!

U heeft een bericht van ons ontvangen en het lijkt erop dat het bedrag niet klopt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met de rente en incassokosten of een nog niet verwerkte eerdere betaling. Neem vandaag nog contact met ons op via e-mail of telefonisch, dan zoeken wij het voor u uit.

Herkent u de vordering waarover wij een bericht hebben gestuurd niet? Neem dan gelijk even contact met ons op.

Wenst u meer informatie over uw vordering of de opbouw van de vordering? Neem dan gerust even contact op. 

Heeft u bericht van ons ontvangen en bent u het niet eens met de vordering? Neem dan gerust contact met ons op of vul bovenstaand formulier in. Wij nemen uw verweer in behandeling en voorzien u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijke reactie. Vul uw verweer altijd zo veel mogelijk aan met bewijsstukken. 

Het is erg vervelend als het nu niet mogelijk is om te betalen. Onze ervaren incasso-specialisten helpen u graag verder bij het vinden van een passende oplossing. Neem gerust even contact op, zodat we dit samen kunnen oplossen.

Ik heb meer schulden

Wij zijn er voor u om u te ondersteunen. Het is essentieel om weer overzicht te krijgen en daarmee ook grip op uw openstaande rekeningen. Er zijn verschillende websites met adviezen, tips en informatie te vinden die u kunnen helpen om uw financiën weer op orde te brengen. Op www.nibud.nl en www.zelfjeschuldenregelen.nl vindt u vele tips en hulpmiddelen.

Ik heb problematische schulden

Heeft u te maken met problematische schulden? Voor ondersteuning kunt u zich wenden tot uw gemeente. Daar kunt u bijvoorbeeld advies krijgen of een aanvraag indienen voor schuldbemiddeling of schuldsanering. De gemeente beoordeelt of ze u kunnen helpen met uw schulden. Dit proces wordt een minnelijk traject genoemd. Lees hier voor meer informatie.

Stichting 113 zelfmoordpreventie

Voelt u zich door uw financiële problemen zo wanhopig dat u aan zelfdoding denkt? Er is altijd een uitweg! Stichting 113 Zelfmoordpreventie biedt ondersteuning (www.113.nl). U kunt anoniem bellen of chatten met hun deskundigen. Bel gratis naar 0800-0113.

 

Wij streven voortdurend naar excellentie in onze dienstverlening. Niettemin kan het natuurlijk voorkomen dat er een situatie ontstaat waarin je niet geheel tevreden bent. Heb je een klacht over onze dienstverlening, dan vind je op deze pagina meer informatie over het indienen van een klacht. 

Neem contact met ons op

Heeft u vragen over een betaling, dossier of andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan per e-mail, door te bellen of via Whatsapp. U kunt natuurlijk ook dit contactformulier invullen. Wij doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.